?

Log in

 
 
22 June 2016 @ 07:12 pm
First day  


Comment here to be added :)
Tags:
 
 
Current Mood: happyhappy
Current Music: The GazettE
 
 
 
vede: jinjinvede on June 22nd, 2008 09:02 pm (UTC)
dodałaś mnie ale i tak walnę ci komenta:D
Witaj w LJlovej rodzinie<3
crowwarriorcrowwarrior on July 25th, 2009 02:52 pm (UTC)
Zostawiam znak ze tu byłam xDD i czekam na obiecaną notke o Despach XDD

:*

Nymeria
shamrock_n: pic#90168049shamrock_n on July 25th, 2009 04:07 pm (UTC)
Oki
Już Cię dodaję :D:D:D

A notka wyprodukuje się dzisiaj... przynajmniej taki jest plan :P
crowwarriorcrowwarrior on July 25th, 2009 04:53 pm (UTC)
Notka to ma się dziś wyprodukować żebym miała co komentować xDD
Arashio: devil Chunnie ~bakarashio on September 30th, 2009 10:07 pm (UTC)
A Arashia dodasz?XD *rzuca się i gwałtuje*
shamrock_n: Tukkishamrock_n on October 1st, 2009 02:48 pm (UTC)
Jasne :)
Już dodaję ^_________^
evie_seoevie_seo on October 7th, 2009 12:12 am (UTC)
Malenstwo ;D
Hey, znalazlam Cie, zalozylam sobie LJ i musze nad nim popracowac, ale poki co proszę o dodanie :D :****

Asu
shamrock_n: Ruki04shamrock_n on October 7th, 2009 01:13 pm (UTC)
Re: Malenstwo ;D
hej :*:*:*
oczywiście, już Cię dodaję :D
okami_kaoru: MBLAQ || Joonieokami_kaoru on January 2nd, 2010 10:45 pm (UTC)
Umm... Hej?
Znalazłam cię przez przypadek u Nymerii. XD Zobaczyłam coś o Joonie'm i Abracadabrze i w ten oto sposób postanowiłam się odezwać. XDD Widzę, że pewnie jeszcze więcej rzeczy nas łączy~
Friends? :3
shamrock_nshamrock_n on January 2nd, 2010 10:58 pm (UTC)
Hahaha :):):)
Usagi? Ale my się znamy, tylko pewnie nie zdajesz sobie z tego sprawy :) Poznałyśmy się na koncercie Despy :)
Jasne że friends, zaraz Cię dodam
okami_kaoru: 2PM || ŻulSuokami_kaoru on January 2nd, 2010 11:21 pm (UTC)
Znamy się? o___o'' omg, co za inteligent ze mnie... A pod jaką ksywką cię poznałam? Bo 'shamrock-n' nie za wiele mi mówi, może dlatego nie wiedziałam. XD;;
shamrock_n: hirokishamrock_n on January 2nd, 2010 11:30 pm (UTC)
Ja się przedstawiłam po prostu jako Natalia, nawet się numerami wymieniłyśmy :)
kai_kaina: lovliekai_kaina on September 24th, 2010 10:05 pm (UTC)
i'm glad i have you as frined; just that~ ♥
shamrock_n: Ruki04shamrock_n on September 24th, 2010 10:06 pm (UTC)
I'm also glad ♥
And I was so anxious when I sent you the first message... ^^'
kai_kaina: kyo.kai_kaina on September 24th, 2010 10:10 pm (UTC)
:) <3

yeah everyone told me that they are anxious about sending me msgs; but i don't know why ><* lols
shamrock_n: kai-chanshamrock_n on September 24th, 2010 10:21 pm (UTC)
Well you know I was anxious because it was my second or third time to write a message to someone that I was in a community, but I really liked what you wrote in you comment and I wanted to share my thoughts with you. The matter was delicate and "serious" so that is why I was anxious :)
kai_kaina: kaikai_kaina on September 24th, 2010 10:29 pm (UTC)
oh get it~ i'm kinda opened to anyone or anything so i wrote pretty alot~.
yeah matter was really "serious" and kinda important so :))
shamrock_nshamrock_n on September 24th, 2010 10:33 pm (UTC)
I'm happy that I wrote to you :)
I really needed to discusse all of this with someone :)
kai_kaina: lovliekai_kaina on September 24th, 2010 10:42 pm (UTC)
i'm glad too~
yeah agree, and since you supported me in my decision even if you just met me~ i really appreciate it, thank you<3
shamrock_n: RUKIshamrock_n on September 24th, 2010 11:04 pm (UTC)
Because your decision was really mature, it was the best thing that you could do in my opinion.
kai_kaina: lovliekai_kaina on September 24th, 2010 11:23 pm (UTC)
oh thank you~ ^^

*i'll replay you later~ going to sleep it's pretty late. :)

have a good night<3
shamrock_n: Totoshamrock_n on September 24th, 2010 11:26 pm (UTC)
Okay
I'll also go to sleep... in a couple of minutes XD

bye bye bye for today ^^
yuycia: ruki_glassesyuycia on September 20th, 2011 05:25 pm (UTC)
Puk puk puk!

Zgadnij kto, kkk~
shamrock_n: RUKIshamrock_n on September 22nd, 2011 07:39 pm (UTC)
HEJ :* Jak miło Cię tu widzieć :)
Już dodaję :)

No i Ruki w ikonce ♥~
yuycia: ruki_regretyuycia on September 22nd, 2011 09:36 pm (UTC)
Nyu, ja muszem być wszędzie, kkk~
Dzięki za dodanie do znajomych^^

No, a jak! Rukunia musi być :3
shamrock_n: Ruki04shamrock_n on September 23rd, 2011 03:14 pm (UTC)
Hahahahahaha *^___^* nie ma za co!

Oj zgadzam się, więc możesz mi często komentować i zostawiać go w avkach to sobie będę patrzeć :)
yuycia: ruki_glassesyuycia on September 24th, 2011 12:09 pm (UTC)
Dobrze, będę się starała zawsze Rukunie ci w komentarzach na avkach zostawiać :3
shamrock_nshamrock_n on September 24th, 2011 07:23 pm (UTC)


To super
yuycia: ruki_lickmeyuycia on September 26th, 2011 09:29 am (UTC)
kkk~

~^___________________^~